Monday, September 28, 2009

Selamat Aidilfitri..salam lebaran- amsyar

Nama saya Muhammad arif amsyar umur 2 bulan lebih
Abang saya Muhammad arif iman umur 2 tahun lebih

Ini tahun pertama aku sambut hari raya
Ayah n umi bawa aku rayer umah paklong kat tawau
Walau aku kecil tapi aku besar cute comel n hensome..

Nanti bila besar aku leh uat kenangan beraya di rantau......

Ini aku n abang... dia suke kacau aku it's ok..we are the best brother..

Me with baju rayer maser open house umah pak long...

how cute i am..guesss huuhuhu...

Mak long ,mak cik ,amsyar yang lena n umi..purple sedondon...heher
Makcik kt ums pun join rayer umah paklong,
Masih terlena sakan adik n umi...di ruang tamu umah pak long.

No comments:

safety first

safety first
Kalau la kanak sebesar ini tahu anda???..

my last room

my last room
watchaa..